Thursday, September 10, 2015

Gastrik, Gastrik Kat Mana? (Part 2)

Assalamualaikum semua. Apa khabar anda semua? Saya doakan anda sentiasa sihat dan dirahmati oleh Allah  S.W.T ..Terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca entri saya pada kali ini ye.. 

Jom kite mulakan cerita hari ni tentang Gastrik, Gastrik Kat Mana?

Bile cerita pasal Gastrik mesti ramai yang dah tau ape itu Gastrik, betul? Kepada yang tak tahu ape tu Gastrik boleh baca kat sini ..

Kali ni saya nak cerita mana pi Gastrik saya ni? Dalam entri Part 1, saya ade cerita betapa teruk nye tahap Gastrik saya. Namun begitu, ianya masih boleh dikawal..Alhamdulillah sekarang semakin membaik gastrik ku..

Sebenarnya kan, mula-mula dulu saya tak tau pon yang supplement  yang saya ambil selama ni sangat-sangat membantu penyakit Gastrik ni. Masa mula-mula dulu seha cume fokus nak turunkan berat badan je. Akibat tak jaga makan, berat ku naik dengan 'GEMBIRA' sekali...hehehe..

Disebabkan bajet tak mencukupi, saya mulakan dengan Lecithin dan Alfafa mase tu. Masuk bulan kedua, saya mula ambil Energy Soy Protein (ESP) dan Ostematrik. Mase mule-mule minum ESP tak perasan sangat, yelah kan baru lagi..so maybe ESP nak adapt dengan body kite dulu.. dalam seminggu dua jugakla saya nak sesuaikan diri dengan ESP. Saya cuba mix ESP dengan milo dan nestum. Sedap tau!

Alhamdulillah, akhirnya saya berjaya menjumpai resepi ESP yang sedap (betul, tak tipu..hehe) Rahsienye, saya shake..shake..shake ESP dengan Cinch Chocolate... (pergghh!! meleleh pegi die, pekat rase coklat2 gittew)

Ok, back to the story..(krik..krik..krik) tak lame lepas konsisten ambil ESP untuk breakfast dan Ostematrik sebelum tidur, saya perasan sesuatu..(jeng...jeng..jeng!..) Where is my Gastrik?! Gastrik kat mana? Mana pi gastrik?.. Dalam hati ni, Alhamdulillah! tak perlu risau lagi dah! (Mase ni tak tau lagi yang ESP tu yg membantu dalam 'menghilangkan' Gastrik ku)

Jadi saya mule tanya kat group eksklusif kami, dan saya search antara lain kebaikan ESP selain untuk kurus! Surprisingly, rata-rata testimoni yang saya dapat memang positive feedback.. 

TESTIMONI PESAKIT GASTRIK

Jom kite tengok testimoni para pengamal ESP yang menghidap gastrik: 

Testimoni 1:

Melissa bagitau yg gastrik die teruknye sampai jalan kena pegang dinding. OMG~

Testimoni 2:
Istiqamah amalkan ESP, badan pun bertenaga dan berat maintain.. Best kan?

Testimoni 3:
Selalu sangat MC sebab gastrik, sejak ambil ESP, alhamdulillah, time puasa pun cergas!

 Testimoni 4:
 Tahap Gastrik tak kronik, tapi tiap kali Gastrik menyerang , berpeluh la jugak..

 Testimoni 5:
 Mudah Gastrik, tapi sekarang alhamdulillah, kulit moist, susu meriah, berat badan pun turun.

Testimoni 6:
 Dengan ESP, tiada lagi pedih ulu hati dan gastrik.

Testimoni 7:
 Gastrik berkurang, tak perlu ambil ubat lain. Best kan?

Semua testimoni di atas terbukti berkesan utk para penghidap Gastrik. ESP bukan saja untuk membantu merawat Gastrik, malah banyak lagi khasiat lain yang boleh kita lihat pada testimoni yang telah di berikan.

Sempena Promosi September 2015 , hubungi saya (Seha) untuk mendapatkan harga istimewa. Dengan pembelian set ESP Shaklee atau mana-mana produk dan mengikut terma dan syarat, anda layak mendapat:

* Keahlian Shaklee seumur hidup percuma
* Bonus ahli
* Pembelian pada harga jimat (beli 6, percuma 1)
* Konsultansi pemakanan suplemen percuma & berterusan
* Bimbingan dan tunjuk ajar  secara PERCUMA (bisnes shaklee)

Berbaloi-Baloi bukan?

Jika korang rasa maklumat ini bermanfaat dan berguna untuk semua, jemput 'like' atau 'share' entry ini dengan semua ok? :)

Hubungi saya untuk:
FREE CONSULTATION,
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
 
SEHA (017-7448039)
SID : 1088276
www.norfasihahmuhamad.com
 
Wassalam W.B.T



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Kepakaran Saya

Saya ialah Pengedar Sah Shaklee di Bayan Lepas, Pulau Pinang.
(Shaklee ID : 1088276).
Cash On Delivery (COD) sekitar Bayan Lepas, Bayan Baru, Teluk Kumbar, Balik Pulau, Sungai Ara,Bukit Jambul, Relau..
Penghantaran ke seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei, menggunakan Poslaju, GDEx atau Citylink.

Dengan setiap pembelian vitamin di sini, anda layak mendapat:-
- Harga Istimewa
- Jadual Makan Vitamin
- Konsultasi Percuma Berterusan
- Jemputan ke group Facebook exclusive
- Peluang menjana income dengan Shaklee

Hubungi Norfasihah di:-
017-7448039
seha5858@yahoo.com

Instagram

Facebook

Popular Posts

Followers

About Me

Disclaimer #1

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer #2

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Jumlah Pelawat

Copyright © Fasihah Muhamad | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com | Prepared by Afham Rusli Technologies - Afham Rusli Technologies